Måndag chilligaste dagen.... Regnet hindrar inte mig!

Kati sov hos mig somnade vid 07.30 för snackade med folk på fb, Skype och med min kusin på Yahoo och till slut ringde jag upp L..... Och snackade med han en stund och innan de så snackade jag med Melinda. Men vaknade vid kl 14.00 städade huset och sen kom mamma och pappa hem. Vi åt pizza sen vid kl 18.30 gick jag&Kati hem till Melinda och Maria ca oxå där. Vi skulle träffa Wille, Jesper, Birre, Ali & några till men Wille&Jesper taggade så träffade bara Birre och Ali. Vi rökte vp sen kom Milda, Andreas, Volkan, Ayman, Johannes, Ali Baran, Dani och någon till. Vi satt och rökte vp när det spö regnade sen vid 21.00 taggade vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0