Lägger ut alla bilder från Egypten snart när jag ska skriva om resan :)

Vaknade vid 12.00 för att Peter messade och sa att han & Bisho skulle komma och hämta mig för att vi skulle åka på ett konferensmöte. Vi fick information om konferensen vi ska åka på den 23 augusti. Där ska det vara massa ungdomar från hela Europa. Själv så var jag först med Tracy sen satte jag mig med Peter, Bisho, Thomas & några till men vid 16.00 så började vi fixa till några grejer till konferensen sen vid 18.30 så taggade vi hem. Justyna kom till mig så vi åt en snabbis sen taggade vi ut vid 20.45 gick till Adel och köpte godis sen till ip träffade Hani, David, Esra, Rania, Maria, Lina, Ikki, Faysa och en till... Snackade en stund med dom sen taggade till affären med Justyna, David & Hani köpte sötsaker sen taggade Justyba vid 22.00 Träffade Melinda & Daniela vid gården och satte oss i gården sen kom Lena&Sandra så vi hypade loss :)) Vid 00.00 taggade alla hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0