Jag sover ingenting alltså :O

Vaknade vid 14.30 för vindil gäster fixade lite med mamma sen satt lite i rummet.
Vid 18.00 taggade dom och vid 19.00 kom min kusin Demiana (lilla kusin) till mig så gick och hämtade en grej från min farbror sen träffade vi Melinda så lämnade upp saken och gick och köpte chips och satte oss i lusthuset. Snackade skit mycket, sen vid kl 21.00 taggade hon hem.
Lena kom ut till lusthuset och David&Sandra kom oxå, så vi hämtade högtalarna och satta på musik och hypade. Och en liten nattpromenad runt risingeplan sen till gården igen.
Vid 23.00 taggade alla hem.
Snackade på Kik med Thomas och Lena en stund sen ringde Peter&Olle mig så snackade lite med de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0