Heliga Maria

Gick ut med Melinda&Maria en stund sen ringde pappa och sa att vid Tensta kyrkan vid Shell så kan man se Maria i himlen, trodde inte från början så jag sket i. Men sen ringde Melindas mamma och farmor så vi gick ditt iallafall.
När vi kom dit så varder ffuuullltt !!
Träffade Bachir och Matilda så vi var med de.
Gick utanför kyrkan och stod och snackade och försökte kolla upp för att se det men såg inget tills det blev mörkare......!!!!! Jag svär på allt att jag såg henne !!! Hon stod och bad !! Så fint ! Jag bi kommer inte tro men jag skiter det jag såg så tro vad ni vill !
Men gick in till kyrkan och kollade från från fönstret och såg sen där ifrån oxå !! Alltså det var en härlig känsla !!!
Välsigna oss heliga Maria !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0