För skön dag med mina älsklingar !!

Träffade Adian vid kl 19.00 vi fick runt hela Tensta och snackade!!! Jag hade skiiiiiiiittt mycket att berätta till henne !!! Asså jag hann inte ens klart med allt så följde med henne ända hem och fortsatte och snacka! Haha Shiit jag tror jag tröttade ut henne. Men vi hade SKIT kul vi skrattade sönder och allt !!!! Hihi saknar oss som fan !

Men gick tillbaka till gården vid kl 21.00 träffade Lena vid lusthuset. Vi satt och snackade om Ung och vad som hände där borta. Jag berättade om en sjukt söt kille som var dära och vad som hände mellan oss!!! Och hon berättade en sak som jag flippade över !!!
Asså så fucking äckliga och falsk människor det finns bu förtiden !!!! Smuts alltså !!
Men aja vid kl 22.45 gick vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0