Fan va omogna tjejer det finns !!

Efter träningen så tränade jag lite hemma med mamma hihi... Lite gulligt kanske ;) men aja skulle precis hippa in i duschen med så ringer David och skriker att jag ska komma till hyppinge snabbt!
Så jag sätter på mig tjockrtöja och tofflor och springer ut!!!
Han väntade på mig i gården med cykeln så hoppade på och cyklade till hyppinge!!
Det var en orre som hade fucking fimpat en cigg vid Mathis öga !! Asså vilken horungar !! Så Melinda skulle bråka med henne!!! Batch, Ebou & Maria var oxå där! Men tjejen sprang hem och vågade inte komma ut -.-
Så vi sker i och giick till parkor var där lite sen taggade vi hem till mig bytte om och gick ut igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0