Chill dag med bebisen Melinda !

Vid kl 16.00 fixade jag mig och taggade till Melinda. Satte oss i Melindas rum och ssnackade en stund sen toppade hennes mamma så att vi skulle äta. Efter maten så fixade hon sig och jag lånade byxor av Matilda för gillade inte mina byxor och en tjockrtöja av Melli för jag frös :)

Vi taggade ut och gick runt en stund. Vi taggade hem till mig och gjorde en grej sen taggade vi ut igen.... Asså vilken uppmärksamhet man får av killarna här alltså :O hahahaha
Men aja träffade Eden snackade lite sen rörde vi oss hem till mig igen.
Melinda fick hennes kläder och en prisent från Egypten.
Vi taggade till henne och på vägen träffade vi Tugba och några till HAHAH asså det var 2 små barn som var helt borta och dom stod och försökte prata med dom Hahaha.

Men aja sen följde Melinda mig halva vägen och på vägen snackade vi om en grej !!!!! :))) och från INGENSTANS kom det upp i mitt huvud att jag ville ringa Wille&Jesper ! Så ringde och snackade med som lite saknar dom som fan!!!
Jag&Melinda ska träffa dom senare :)
Men kom hem vid 22.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0