1 månad i Egypten är det skönaste... Bort från alla äckliga/falska&smutsiga typer !!

Första dagen var helt Ok. Kom fram till Cairo vid kl 04.00 så tog minibuss med min morbror och pappas kompis som hade väntat utanför flygplatsen till vår by EL MENYA. Kom kom fram vid 08.30 fick värsta glädjetårarna och allt för det var skit länge sen jag träffade mina släktingar !!! ÄLSKAR DOM SOM FAAANN!!! ❤ Men aja sov lite sen åkte vi till "stan" på kvällen. Men resten av resan var att vi dygnade ute med mina kusiner och deras kompisar ute sen gick min kusin och hans kompisar och köpte frukost till oss vid 06.00 sen satt vi ute tills kl 8-9 sen gick vi och la oss innan alla vaknade. 1 vecka så åkte vi till Hurghada och där är det turist ställe så det var skit fiiiint men blev SVART !!!! Men hela mitt ansikte skalades så e inte så brun längre -.- men aja träffade ADIAN oxå i Cairo. Sen så förlovade mina kusiner sig :))) Min kusins kompis är ASS snygg (anteckna det) haha nä men sista dagen var värst !! Alllla började gråta och allt för att vi skulle åka i väg :( och jag kände verkligen att jag kommer sakna dom !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0