Vad är folks problem -.-

Jag blir så jävla irriterad på folk som skriver hatstatusar om att tjejer söker uppmärksamhet
bara för att man rtycker ut din rumpa på bilder.... Asså vad fuck är ert fucking psykaska problen
egentligen ? LÅT DOM VARA !!!  Låt tjejer puta ut med sina bröst och sin rumpa på bilder
man kanske tycker att det är fint...... Det behöver inte betyda
att man fucking söker uppmärksamhet för det.
Jag skiter fullständigt i om någon som läser det tar åt ig eller inte !!! Jag skriver det här för att ni
ska TA ÅT ER.... Så jävla trött på det asså & sååå irriterad.
Asså sköt ditt, cp. Asså vad är det ni lider av att se på bilder där tjejer putar ut med rumpan.
Fuck you bitch. Sköt ditt så sköter jag mitt


DISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0