Skön Fredag Med Skönt Väder :)

Åkte bussen på morgonen med Despi & satt med Mohammed, Ricard & Sadek på bussen och drev med de
eller det va dom som drev sönder med oss hahaha.
Men hade Bild, No och sen Hemkunskap.... Vi fick göra vår enga mat :)
Så jag, Matilda & Hanna gjorde Tacos :) Skiiitt gott !!!
Omg på HK lektionen så blev det lite tjafs mellan Sebbe & Jakke så
ugnens glas gick sönder helt ...... så jävla läskigt haha :)
Men på rasten så spelade jag fotboll med killarna, haha jag spelade med strumpor
så det gjorde lite ont :)
Hade 2h svenska... Asså svenska läraren hade fan pms -.- Blev så fucking sur
så att jag började skrika på henne... Och jag svär på allt att jag aldrig har skrikit på henne, asså
jag har alltid gillat henne som lärare och allt... men hon överdrev skiit mycket -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0