Silence is a girl's loudest cry.

Hej igen!
Det Adian här, duschade, bytte om och tog 179 mot kista, när jag kom fram, så såg jag ba någon springa mot mig, jag blev skit rädd, ahah det var Hanna!
Vi har inte träffats eller snackat på skit länge, så vi stog och pratade en stund sen gick jag till syrrans kontor, fick sortera papper och sen gick vi ner till gallerian och shoppade, träffade på skit många, Anthony, Ebru, Rihab och några mer, men Ebru var bäst, man hör någon skrika "Adian" från andra sidan gallerian hahah, blev skit trött så vi köpte donken och åkte till kyrkan först för att tända ljus och sen hem.
Bytte om nyss, är sjukt trött, klippte inte håret, ska läsa bloggar och sen lägga mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0