One way or another.

Så trött som jag är, herregud!
Som sagt, har haft skit kul idag, dagen började med tråkig musik, sen gick vi till BS , jag och Adam köpte godis, glass, energi drickor, asso det här är tredje fucking gången BS hasslar mig, dom passar på för att jag inte kan matte!!!!!-,-
Jag driver, kvinnan som hjälper till där kan inte matte, ska aldrig mer betala hos henne.
Jag och Adam gick till studion, hjälpte varandra med arbeten och sen spelade vi spel, skit kul!!
Sen tagga hela klassen till BS igen som vanligt, folk rensa mig, dom baxade min glass, klubba och allt :(
Resten av dagen tillbringades i studio igen, efter skolan tagga jag och Adam till donken som ni vet, där snackade vi skit länge sen BAAAAAM typ 20 pers kommer in, och ba sätter sig bredvid oss, hahahah hade köpt burgare till hela klassen, plus Josef, Aridas och Robbie.
Assso det blev knaz, jag och Adam tog vår mat och sprang därifrån hahah, jag driver men vi gick till H&M , jag hittade inte det jag ville ha så vi sprang till 179, kom hem, deckade, vaknade nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0