Nyneshamn-Hudinge-Skogås-Lilljaholmen-Axelsbeg

Pappa kom och hämtade mig från Husby för skulle följa med och köpa en sak från Nyneshamn-.-
Hatar vägen dit... Det är så jävla långt dit och då tråkigt -.-
Men köpte en grej och sen åkte vi vidare till Hudinge och gjorde en sak till min farbror där.
Efter det så åkte vi till Skogås hem till min kusin för att lämna en sak men hon var i Lilljaholmen så åkte dit och mötte upp henne.
Sedan åkte vi vidare till min farbrors bilVerksrad i Axelsberg sitter ny där i verkstaden och väntar tills min farbror har fixat min kusins bil sen åker vi hem :)


Kommentarer
Postat av: Duvetvemtönt

Är du och den där kristian tillsammans ellleehh?

2012-04-28 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0