Min dag, LÄS, jag skiter i om det är mycke!!

Okej, promenerade till skolan, hade idrott, orgentering, jag kom bort, hitta Saoli, vi sprang, hitta alla stämplar, sen vi hitta Agnes, ramlade FINT, vi 3 kom först, sprang ski snabbt sen kunde inte stanna, slog i dörren -,- gick med Hanna till BS och köpte mat, hade skit ont i magen, fick utskällning från amoo som jobbar där han ba ÄÄÄÄt!!!! Chillade runt resten av dagen, gick sista lektionen vi kolla på film, engelska. Spela lite fotboll med Adam i 7an. Åkte med tjejerna till vby, skulle köpa present till min syster som fyllde år igår sen äta donken med tjejerna och åka tillbaka till skolan för möte, märkte att jag hade tappat bort mina pengar, Missade bussen och tåget, tappade lusten för allt, promerade till skolan, mamma ringer och ba mötet är inställt, blev så fkg arg, tagga hem fick utskällning här också för jag klickade mamma när hon sa kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0