It's sad how things can change so quickly.

Hejhej!
Jag och min lillasyster har vart i mammas rum heeeela dagen och hållt på med var sin iphone , och sen över till dator, enda gångerna vi gick ut var när vi skulle äta mat och när vi hörde att det ska bli pizza snart (y)
Mina stora syskon åkte iväg för att köpa kebab pizzor, så det blir mys vid tv:n när Fatma börjar, alltså turkisk serié.
Har kört lite rumble med Despi, Hussein, en random person och min stora syster, hahaha sääämst är jag!
Och nuu, nu sitter jag och kollar genom tumblr, awesome shit!!
Ska till vardagsrummet, messa ett par stycken och bara chilla tills pizzan kommer.
Så här ser jag ut just nu :D
Hahhahahha, Rawan och Havin, ör remix låt till mig bara för det : Gaam in tha house aa aa aouse :$
image image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0