Hej jag är sur hejdå!

Hejhej, har inge att göra så det blir lite bloggande, har lite mer lust och skriva av mig, om något jag stör mig på, BILDER, folk lägger sig i för mycke, speciellt i andras PRIVATLIV, iallafall, och ja, jag syftar på någon speciell nu, elle flera stycken? Ja, det är flera stycken, alltså ni som vill andra illa, sparar deras bilder, eller det värsta, riktar det som ett hot! Alltså driv bilder eller om man typ har på sig lite för öppet. Alltså skäms ni inte? Vad tänker ni på när ni gör sånt? Det här kallar jag BARNFASONER, låt folk vara så som dom vill, ni har absolut Inge rätt att lägga i, bry er eller något liknande och det roliga är att det är barn som gör det, ursäkta mig, vem är du! Måste man vara rädd för allt, rädd för att ta ett steg fram, rädd för att göra fel? Vi lever inte för att vara rädda, bitch please sköt ditt! Bry dig mindre så lever du längre, jag är skit sur!! Ni som kanske tycker att jag överdriver, låt mig ge exempel, jag hade lagt ut en bild på instagram, baaam 2 minuter efter får min syster sms av hennes kompis, hon hade skickat bilden på mig till henne, alltså till min sysyet och ba kolla din lilla syster, säg till henne att ta bort och massa SKIT, alltså det här är jätte roligt, hur faaan kom hon just åt min bild av alla miljoner människor som finns med i instagram, jag känner knappt henne, har aldrig hört talas om hennes namn förut, fatta att det är jobbigt med stalkers, och vadå be henne ta bort, jag hade på mig linne, OCH vad fuuuck har ni med saken att göra? Folk nuförtiden vill alla illa, skäms!


Så nu har jag skrivit av mig känns skönt, tack för att jag får låna fin blogg Demi haha, och jag vet att en viss person kommer att ta åt sig but you know what? I don't give à fuck, jag är trött på sånna människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0