Gårdagens underbara kväll :)

Efter skolan så hämtade jag,Hanna&Despi Daniel från dagiset.
Kom hem till mig och jag värmde 2 pizzor. Satte oss i de stora rummet och kollade på tv
medans vi åt och Despi spelade Xbos med David :)
Vid 19.00 åkte mamma,pappa & David till sjukhuset för en grej......
Men så jag,Hanna&Despi hypade loss här hemma hos mig och skrattade åt SWAG hahahahahaha
det är bara vi som fattar !!!!....
Men aja vi skrattade så mycket så jag har nästan träningsvärk......
Men jag&Hanna gick ner till affären och köpte sörsaker och kom upp igen och kollade på tv.
Vi kollade på High School Musical 2 skiit bra :)
Despi & Hanna sjöng med alllllaa låtar hahahaha.

Tillslur breättade jag en grej som hände mig här om dagen.....
Och gissa om inte dom SLOG SÖÖÖNDER mig för det hihihiihihhihi!!!!!
Jag små ångrade lite att jag berättade.... Just nu har jag ont i mitt knä och min tutte
för dom BOXADE och SPARKADE på mig hahahahahah
men aja, vid 21.20 tog dom bussen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0