Gårdagens kväll.

Efter att vi hade varit hos min morbror så åkte vi och hämtade Kati. David gick och sov hos Peter&Bisho för att dom skulle spela fifa .
Men Kati kom till mig och vid 21.00 gick vi ut. Tog med Daniel ut för mamma&pappa skulle ut.
Träffade Melinda, Paula & Vendela vi gick runt en lång stund och sen rullade vi ner till Spånga ip .
Gick hem till Melinda för att hon skulle hämta din jacka.
Matilda kom oxå ut med oss så vi hypade sööönder på vägen till Tensta.
Men Jag&Matilda snackade om en grej som hade hänt med oss båda, sen bände hon och Melinda hem igen och vi andra fortsatte till Tensta.
Jag, Kati & Daniel gick till Deli och köpte söt saker och sen gick vi hem för det började bli kalv vid kl 22.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0