Frukost på donken med Despi

Frukost i donken med Despi, åkte till byn ovh mötte upp henne där, Adam kom inte.
Jag beställde appelsin juice och muffins, jag älskar appelsin juice!!!!
Det så gott!!!
Men var inte sugen på muffins, Despi var det så jag köpte en åt henne för att hon äter aldrig frukost, men idag gjorde hon det (Y)
Vi snackade om skit mycket sen kom Ban och Sesen, vi var där lite sen gick jag till kiosken för att köpa mitt riktiga frukost!! Godissss!! :D
Vi tog bussen mot skolan, där träffade vi Suna sen så hade vi mentorstid men jag typ gick ut och kollade i spegeln ssen slutade vi, Demi messade mig så jag sprang till henne skulle berätta en grej, hahaha var gladare än henne fastän det handlar om henne elle glad för hennes skull kan man säga!!! Sen såg jag Hanna, och sseeen, sen så ropa Adam mig så vi är i Studio nu, jag bloggar ju så jag tog upp en gammal powerpoint och lekte att jag jobba med den sen läraren ba vad är det du jobbar med, Han ba Adian, det här gjorde du ju förra terminen, man baa taaack!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0