Dagen

Skulle ut me Hilda, sen mina syskon ba du kan komma t festen, fick sprina fram och tbaka, hämta henne vänner och allt.
Asso de blev knaz, alarmet gick på venne vad, man ska inte göra fest när man fyller år, bara middag med dom närmaste.
Alla var osociala i böörjan, så här hennes barndoms vänner i ett hörn och hennes nya vänner i ett annat hörn, sen alla blåste in henemilium gas elle va de kallas, vi decka sen börja dansa allting.
Till sist de va jag mina syskon och hennes barndomsvänner, vi passa på vi ddaaaaaaaaaaaaaansa loss!!!!
Och körde dans stopp skit kul, jag och en tjej som heter Iman åkte ut vi blev skit sura så vi tog slut all mat!!
Pågud alla är skit gama, de första dom gör, tar slut choklad fontänen!!!!-,-,- jag blev skit arg.
men hade skit kul, hoppas min syster hade de också!!!
Har skit ont i fötterna, ska ladda min lur och messa med folket, peace.

Kommentarer
Postat av: hej

hejhej

2012-04-23 @ 08:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0