Dagen

Åkte med Ridah t skolan sen satt med Madde och Demi o snacka, vi tagga t donken med några andra, Demiii idioten skrev inte mitt namn i hennes inlägg, men aa vi skulle äta frukost så köpte oboy t Demi sen vi gick t kiosken köpte energi dricka o chips. Gjorde största tabben i bussen, jag satt längst bak, min dricka ramlade och rullade fram till chaffören skit pinstamt!!! Hade bild sen, på rasten gick jag till BS med Chamil, Vincent o Anthony dom rensa mig men sen gick till mitt helmiga ställe hihi jag driver men gick o gunga, sen Gick till lunch med Hanna snacka ut lite sen hade rast. Hade Inge matte så Chillade med Despi i studion skikt kul. Är i donken nu ska äta såhär foreveralone me pallade inte gå t franskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0