Chillingbilling dag :))

Efter att vi hade ätit klart så messa jag Despi. Jag&Justyna promenerade till Rinkeby och träffade Dess&Linnea.
Vi gick runt lite sen gick vi till fritidsgården och chillade där. Drev sönder med skit många somaliska små barn så alla där trodde att jag var SHAKIRA Hahahahahaha.
Vid 19.00 var vi tvungna och gå hem för att det var fler gäster som kom till oss.

Peter, Kati & deras föräldrar kom till oss, men Bisho var på Drake's konsert så han kom inte.
Jag och Peter älskat varandra för mycket ibland :) jag bombade han på Facebook medans jag satt 2meter ifrån han Hahaha så vi började brottas och allt.
Men kul hade vi i alla fall. Älskar han kusin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0