Bromma blocks

Skrev på kik imorse med Ban och Kadde se. Så gick jag in och duscha, skulle följa med Ban till Bromma men det blev mycke stress, var tvungen att fixa min garderob men vid 3 rullades jg ut, värsta dagen asso. Ban kom vid 4 jag fick vänta på henne skit länge sen kollade vi kläder, och vi har inte samma smak därför var det lite jobbigt dessutom hade jag ingen tålamod. Me. Sen taggade jag och då missade jg bussen, fick promenera till sumpan sen gick jag till pressbyrån för att köpa glass jag var skit törstig, asso snacka om att den var rutten när jag öppnade den, blev skit sur ;( men träffade min lilla syster och var med henne lite snart kommer mamma hem och då ska vi till Kista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0