A relationship without trust is ike a mobile with no service, all you do is play games.

Gick till andra sidan, Hanna, och två idrotts lärare hjälpte mig med matten, vi snackade med dom lite och sen taggade.
Ville inte ha något men köpte energi ricka, sen skulle vi tillbaka och vi var såhär påväg till skolan sen en
fuuucking ambulans kommer fram ifrån och kör såååhär skit snabbt!
Vi börja skrika, båda skulle hoppa in i värsta vatten pölen, elle ska man kalla det flod!!!
Hahhah sen Ban kom, killlarna var där alltidng, Hanna börja så jag kom till studion, snorungen Adam hade tagit bort aaaallt jag gjorde, måste börja om.
Iggggga hur jag sitter, skulle knyta mina skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0