Varför tar tjejer bild med trosor & bh och lägger upp det på nätet?? -,-

Asså daganes ungdomar vad e det med dom nu för tiden !?
Vad fan e det här att domt ar bilder på när dom har trosot & bh och sen lägger upp på sin blogg/fb
asså e dom helt fucking seriösa, vadfan e det där -,-
Men det ''roligast'' är att dom gör det och sen säger ''jag gjorde det bara för att irritera andra''
Asså du skapar juuh massa rykten om dig själv, du irriterar inte anda !!
Har inget mer & säga till dig/er men äckliga e ni iaf -.- !!
Och du får inte högre status pågrund av att visa dig NAKEN på nätet
du får bara massamed hor rykten !!
Men jag ska inte bry mig och jag inte skriva en massa saker om dig äckel !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0