Vanlig onsdag

Hade matte och jobbade fett bra, fick gå fram till tavlan och räckna ut ett tal :P
Sen på slutet så bombade jag tavlan med DEMI,DEMI&DEMI !! TÖÖNG E JAG !!
Men sen hade jag idrott och vi gjorde armhävningar och sen körde vi vollyboll ass kul !!
På rasten satte jag mig med Chamil & Hanna i 6;ornas korridor och satt vid min skol data.
Hade engelska och vi kolla på film sen till slut hade jag spanska och vi hade prov jag ocg visste inte ens om det ! -,- så satte mig vid min älskling Koral och skrev av han hihihihihihi !!!! Men jag & han e BÄÄÄSST !!!
Efter det så skulle jag redovisa min engelska projekt så gjorde det efter skolan till kajsa(eng lärare) och Hanna.
Efter skolan åkte jag,Hanna,Despi&Adia till donken sen till coop och köpte massa seker sen åkte vi till daniels dagis och hämtade han träffade Fatma oxå. Jag åkte hem och tjejorna gick av i byn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0