Svar på Frågestunden ! <3



Jenny:
Vad gör du?
Hur gör du?
 Vart gör du?
När gör du?
 Hejdå

Svar:
1.Sitter&svarart på vad jag gör
2.Med talang
3.Överallt
4.När jag känner för det


Munniza:
Vad är viktigast för dig i livet?
Har du syskon?
Är du kär i någon just nu?
Vem är din bästavän?
Vad är det pinsammaste du har gjort i år!
Har du skämmt ut din kompis någon gång?

Svar:
1.Familjen&vännerna
2.japp det har jag, jag har 2 små bröder och jag e äldst
3.Kankse det
4.Skulle Busringa med kompisar ifrån min mobil, och jag glömde sätta på DOLT NUMMER :$$$$
5.Hahaha jag älskar & skämma ut mina kompisar, så har gjort det många gånger


Anonym:
vilka tjejer tycker du är bäst att va med?
hur många killar har du haft?
håller du på med någon nu eller har du redan någon?

Svar:
1.Dilan, Despi, Hanna & Adian
2.Jag har haft ganska månge förhållande men bara 3 har varit helt seriösa
3.Håller på & Håller på hahaha men jag kanske gillar en just nu


Adrian:


1.från vilket land kommer du ifrån??
2.vrf har du bestämt att blogga??
3.är du nöjd med din skola??
4.vem är din närmaste person som du verkligen berättar allt allt till (måste inte va en vän)
5.är du på g eller nåt sånt med nån??

Svar:
1. Egypten
2. Jag har alltid velat driva en egen sida och nu kom chansen
3. Nepp det är jag inte, ska byta skola kanske efter jul
4. Jag har inte bara 1 som jag berättar allt till, men jag berättar allt till Despi, Dilan, Hanna & Adian
5. Ja typ, eller vad man ska kalla det nu


ilaf:
Vilket land kommer du ifrån? :)
Hur många syskon har du? :)

Svar:
1. Jag är ifrån Egypten
2. 2 ssmå bröder

Serdar:
när börja du blogga ?

Svar: Jag har haf många andra bloggar men min första gjorde jag när jag gick i 4:an


Mr V:

oskuld?

Svar: Ja! jag är oskul och fräääschh


Ali.A:

hur mår du?
Svar: Skiit bra faktiskt

                



Hanna:
Visst är jag bäst?

Svar: HAHAHAH absolut INTE hahahaha men du älskar mig


Anonym:

Gillar du Jacob
Gillar du Jacob mer än en kompis?

Svar:
1. Ja :$$
2. Kanske det :)


Dilan:

VEM ÄR DITT ALLT!:P
VEM ÄR DIN STRÅLE?(A)
VEM ÄR DITT SENASTE EX?(A)
VEM SAKNAR DU JUST NU?
MELOVEU<33333

Svar:
1. Luften?
2. Du min älskling
3. Kristian
4. Jag saknar dig din tjockiis och *****
Lööövvee uu too <33333
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0