Underbar dag i skolan idag !

Tog bussen med Despi&Adian på morgonen hade  no sen samhällskunskap inget hände där!
Gick inte till spanska lektionen för åkte till vällingby med Despi,Hanna&Adian och åt ist hahah :!
Men sen kom vi tillbaka till skolan och då skulle vi ha matte men läraren kom inte så vi hade håltimme :D !!!!!!!!!!
På rasten drev jag&Despi med alla i 8;an HAHAHAHA asså omg alla har RESPEKT för oss 2 asså hahhaa !!!
Men vi gick förbi alla och ba '' Ejj du får på vår väg, gå nån annan stans''

Hahaha sen skulle jag ha elevensval men jag gick inte på nåt för jag har inte valt någonting hihi !
Hanna&Despi gick till bio med deras elevensval så jag&Adian åkte till spånga ip och träffade Ridah,Yahya&Zaki sen promenerade vi runt lite.

Vi kom fram till Dilans skola sen ringde vi henne och hon sa att vi skulle komma in, träffade henne&Rosana.
Sen satte vi oss och snackade om ALLT hahahaha !!!
Tjejen vill att jag ska koka när hon säger ''mitt......'' Hahaha älskareej snorunge !
Men sen åkte jag till rinkeby fr att skulle hämta Daniel men mamma ringde och sa att hon hade redan hämtat han !
Då jag vände om och åkte hem !

Bilder från när vi var på spånga ip

Snö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0