Tensta Hallen !

Gick inte på elevensval !
Istället satt jag i cafét med Jesper, Vincent, Bashti, Antony, Richard, Robbie och skiiit många fler.
Väntade på Despi&Hanna sen åkte vi till Tensta hallen för att dom hade träning där.

Träffade laget och Dilan. Josi var oxå där så jag&Han spelade fotboll och sen lite basket hihihi!
Efter deras träning försökte jag göra en ''BISSKLETAS'' asså snacka om att jag faila hela tiden hihihi
men aja har ont i min rygg&rumpa nu -,- haha men aja .
Jag,Despi,Hanna,Justyna&Josi gick till plus grillen och åt sen rullade jag Hanna&Despi hem till mig
för att Despi skulle hämta hennes data sen gick dom.

Och jag har bara suttit vid datan och chattat med Jakke,Maria&Johan :D
Men aja skriver senare
Piuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0