Skoladagen !

Skoladagen var ass chill !
Ingenting speciellt hände hände :P
Men pappa körde mig till skolan sen gick upp till korridoren och pluggade
till No provet som vi hade på morgonen, det gick ganska bra menmen !

Gick ner till Cafét och la mig på soffan för va assss trött sen ko tjockisen Rania och hoppade på mig
och satte sig på min mage och ville att jag skulle bli pigg som henne -.- men aja sen kom
Adam,Jesper, Aykan,Rasull,Soli och Cindy och alla vi satt och snavka om massa saker !
Sen hade vi spanska skiit torr lektion.
Sen hade vi lunch och sen Matte .
På matten hade vi en läxa att vi skulle gå fram till tavlan och räkna ut ett tal .
Det gick skiit bra fan !
Men sen satte  jag mig med Danne,Robbie,Zaki,Aykan,Sebbe & Jakke
Hahahaha min & Jakkes humor äger och våra kramar till varandra hahahaha

Mellan metten och elevens val så var jag på rast med Jakke & Daniel M Asså dom killarna e bara för
bäääässsta
Men Hannas matte grupp hade prov och vi var utanför deras klass och när Hanna kommer ut så döör hon av garv -,- hon ba Hela min klass satt och lyssnade på när DEMI skrek ''Ta inte på mig,nejnej sluta, BÄR MIG ISTÄLLET'' HAHAHAHAHA asså SNACKA OM PIIIIINNNSSAAMMMTT !!!!!
Asså man hör igenom dörrarna -,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0