Rast under hela skoldagn !!

Chiilligaste dagen i skolan idag !!!
Kom till skolan och hade mentorstid i 30min sen skulle vi ha musik och sen engelska men vi hade
hålltimme på dom lektionerna ! Så jag&hanna smet in i despis klass för dom hade vikarie så vi sa att vi gick i deras klass sen pallade vi inte mer så vi gick ut och givk till ICA med Adian, Despi & Ban
Kom tillbaka och satte mig med Jakke, vi satt och skrev på varandras armar hahaha !
Asså vi hade 3 timmars håltimme

Sen hade vi no och jag & Emelie presenterade en sak om vindkraft, vi va feet grymma !!!
Efter det slutade vi och jag väntade på Despi&Adian. Så vi åkte hem tsm. Gick av i ip och promenerade till tensta centrum !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0