Man måste bara kalla den här dagen för chill

Unnnderbara daag i skolan inga seriösa lektioner bara lek och filmer !

Åkte till skolan på morgonen med Hanna&Zaki kom liute sent till matte lektionen men vi skulle ia kolla på film.
Sen hade vi 40min rast och där gick jag, Jakke, Matilda & Daniel till BS (Bromma Sjukhus) och köpte massa med söt saker.
Sen var det idrott och vi fick spela vilken sport vi ville så Jag, Hanna, Anna, Zaki, Arian & Trever(Lärare) spelade basket, det va ass kullllll!!!!!!!!!!!
Men sen hade vi lunch men jag åt inte (gillade inte maten...)
Så gick över till andra sitan och satte ig med Jakke !
Och sen började jag brottas med Danne, Koral & Zaki..... asså dom tror dom e kralliga hahahah nä men det va kul !
Sen hade vi engelska och där kollade vi på filmen Troja ass bra !!
Och sen hade vi sråkval och vi kollade på spanska festivaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0