Lena min tjockiiis ! <3 Älskar dig !

Chattar fortfarande med Lena min älskling ! Saknar henne som fan asså hon måste fan ta & höra av sig !
Vi bor EN PORT ifrån varandra och tjejen e seg hahahah !
Men sen jag kom från kista så har jag ruttnat framför datan och inte gjort så jätte mycket!
Blev asssss  sur på EN person.....för nån stund sen men orkar inte bry mig men aja.
Ska fortsätta chattamed Lena nu !!!
OMG !! Jag tänkte nyss på DILAN och då exakt skriver hon till mig ooommgg !
Fett ballt tjejen kan känna av när jag tänker på henne ! <3

Läääääässs Lenas blogg !!!! den e grym !!

www.kungliiig.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du och lena kännr varnadra ?

2011-12-30 @ 06:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0