Husby !

Efter att jag hade bakat med mamma så kom Justyna till mig så bytte om och sen
tog bussen mot husby. Kom till sötisen Kati och Peter var hemme (hennes bror/min kusin)
Vi satte oss i hennes rum och skrattade än massa och snackade om allting
Efter en stund gick vi ut till Tempo och köpte massa saker.
Kom hem till dom igen och åt mat, sen kom Bisho hem (katis mellersta bror/kusin)
så då blev det lite roligar..... för jag & han kan absolut INTE komma överens. Men efter ett tag så bytte alla om till shorts och sen spelade vi kort spel (Black jack) jag var såå grym på det !!

Jag gjorde så Bisho KOKADE och satt & reta sönder han så han ville döda mig.
Så varje gång JAG förlorade på det där spelet så tog han ut all ilska på mig så min
hand blev RÖÖÖÖÖÖDDDDD !!!! Men vi hade såå fucking kul !



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är din kusin ?

2011-12-30 @ 06:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0