Hiss&Diss



Diss!

Smala ben med stora skot:
Tjejer som har ass smala ben med Air Max.
Asså det e skiiiit fult med folk med smala ben sen med fetta skor

Folk kommenterar andra folk:
Folk som kommenterar andras fel/misstag och sen gör exakt samma fal/misstag

Ljuger rakti i ansiktet:
Folk som ljuger en rakt i ansiktet! Det är det falskaste jag vet

Boomerang jackor:
Tjejer med boomerang jackor som inte ens passar i dom !!!!
Jag stör mig ass mycket på tjejer som har dom jockorna och inte passar i dom!
 Asså det e jätte få som passar i den modelen !!!

Hiss!

Nära vänner:
Mina nuvarande vänner ! Är det bästa som finns !
Kan snacka om allt med dom !

Mjukis dress:
Mjukis dress är det skönaste som finns, speciellt på dagar när man e
 trött inför skoldagen då ska man sätta på sig
mjukis dress .

Sommar:
Sommar känslan e bara för under ! Längrat på att solen
 ska skina starkt och göra alla bruna&fina !

Sova ut:

Att få sova länge är det bästa jag vet !!!
Det e bara för skönt och då när man vaknar så e man på
toppen humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0