Grattis min andra halva !

Despina Chatzidou!

Grattis älskling hoppas du lever i 100 år till med MIG !
Vi har gått igenom så mycket tillsammans och livet fortsätter fortfarande !!
6 otroliga år med dig älskling  jag menader seriöst 6 UNDERBARA & HÄRLIGA  år med dig
Despi. Har aldrig varit så lycklig som jag e just nu med dig !
Kommer ihåg första dagen vi såg varandra !!
Det var TACJ vore din underbara MORMOR vi blev så bra vänner !
KOmmer ihåg exakt hur vi träffades, och jag tror du oxå kommer ihåg den dagen!!!
ÄLSKAR DIG DESPINA CHATZIDOU
folk kallar varandra för massa saker fast dom inte ens menar det !!
Och när jag säger at jag ÄLSKAR di så menar jag verkligen det och att jag verkligen INTE kan leva utan diig !!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0