Göteborg 2011 ! Saknar !


På väg till Göteborg !
Kärlek till F97 Akropol


#11 #23 #13 #9

På väg till discot

På väg hem från discot !

Kärlek till Akropol !

Omg vår dag knäckte alla dagarna !!

Gymet på hotellet

Bubbel polen på hotellet <33

Efter en vinnst så shoppade vi !

Fatma&Jag      Liseberg <3

Min sötis på hotellet !

Hahahahaha!
Ni undrar säkert vad dom gör ?!
Den dagen skulle hela f97 till discot och dom små killarna på hotellet fick inte följa med.
Jag, Despi, Hanna& Justyna var på killarnas match innan.
Så dom små killarna från Norge sa till Marina att hon gillade mig och att don ville visa det
så hon tag bild på dom jag sa att hon skulle visa mig den HAHAHAHAHAHAHA !!!
SKIIIIT SÖÖÖTA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0