Gilla så väljar jag ut några & skriva om på min blogg (Facebook status)


Emelie Jonsson
Lärde känna henne i 6;an från skolan, men har aldig vågat ta chansen och ha kontakt med henne till nu i 8;an hihi Jag alltid trot att jag inte skulle kunna komma överäns med henne, men nä helt tvärtom. Jag & hon e skiit nära nu och kan snacka om allt med henne !
Kärlek till dig !<3

Dilan Faraj
Den här tjejn vet jag inte hur jag ska börja skriva om henne, vi har gått igenom alltalltallt tsm
bråk/kärlek/driv men så kommer vi alltid till baka till varandra. Fick ko´ntakt med henne gemon basket clubben Akropol i göteborg sen dess har vår vänskap växt & växt ! Vi kan snacka om allt tillsammans ooch om allting
Vi är nästan likadana !
Älskar Dig Dilan Faraj ! <3


Despina Chatzidou
Jag&Du för alltid kan jag börja med att skriva ! Jag och hon lärde känna varandra när jag flyttade hit till tensta för kanske 6år sen ! Sen dess har vi varit BÄSTISAR och jag kan verkligen snacka om ALLT med henne
Hon e ingen kompis för mig nejnej mer e hon faktiskt hon e min handra halva och min syster!
Om jag ska sitta här och skriva hur mycket hon betyder för mig kommer det här ALDRIG ta slut!
Tack älskliung för att du finns och att du alltid finns vid min sida !


Elise Touma
Har inte haft så bra kontakt med henne på skiit länge men när vi ses så snackar vi om allt och vill inte gå ifrån varandra ! Kärlek till dig bebiiis ! Du e underbara på alla sätt och ställer upp när jag behöver dig !
Tack för allt älskling !


Vincent Jefe
Skiit söt kille och fett sociel,  Det e typ matildas kompis & träffade han på ung och drev med han lite hahaha men har inte så bra kontakt med han men när vi snackar så har vi kul iaf haha!


Ali Noori
Underbar kille som går i min skola men i 7;an alltså 98;a Han kan ha fett mycket attityd men annars kan han vara ass snäll men han kan dissa en på sekunden hahaha! Men han e som en bror för mig skiit sööt ! Brukar alltid driva sönder med han i skolan och han vet själv att jag e hans BOSS !
Kärlek till dig bror !


Onur Demir
En söt kille, men känner inte så bra, har kanske snackat med han några
 gången men har inte kontakt med han :P


Mrizad Kartal
Min underbara bror ! Kärlek till dig Mirre ! Han & jag har kännt varandra ganska länge faktiskt vi har skapat så många minnen tsm, varje nytt år så blir det nya minnen med dig& din tvilling bror Jasse stor kärlek till er ! Men vi har inte träffat så ass länge även fast vi bor skit nära varandra ! Skanar dig !

Kristian Basurto Valdivia
Underbar kille som verkligen förstår mig när jag mår dåligt ställer alltid upp! Vi har haft våra bra & dåliga tider, just nu e det skiit bra som det e och hoppas ingenting ändrar på det :D Massa kärlek till dig !
Fick kontakt med dig under sommar 2011 gemon min älskling Dilan , och vi hade våra stundee där oxå. Vi gick igemon allt men kul hade vi iaf !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw älskling ! Kärlek till dej med :) <3

Desamma till dej allt det du skrev, hih :)

2011-12-21 @ 23:37:45
URL: http://emellie.devote.se
Postat av: DiiLaNn.F.f-www.dilaanfaraj.blogg.se:)

Haha aaaaw min älskling:*

Massor med love till dig!: Alltiid vii!:

Whuuupwhuppp,pusspuss:*<3

2011-12-22 @ 07:09:05
URL: http://dilaanfaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0