Fuckkiingg pajas !

Asså du går mig på närverna !!! assså ååååhhh !
Din fucing töönt du ska föreställa 96;a och du påstår att due mogen asså lägg ner snabbt innan du skämmer ut
dig mer än du e utskämd. E du helt fucking seriös iställer för att skrika massa XXX framför dina kompisar
och försöka få dom på din sida så kan du komma fram till oss & snacka om det !!
Och vad angår det dig om vad vi har på oss fucking äckliga cp barn !!!

Du ska leka mogen och säga vad man ska ha på sig och inte HAHAHAHAHAHAHA säger jag bara till dig och sina äckliga kompisar !!!
Tagga långt orre. Du säger att du e ''mogen och 2 sek efter åt ser man gick förstöra för hela skolan asså e du seriös att du springer upp sådär som du & dina kompisar gjorde hahahahahaha
IDIOT väääxx uppp !!!
Jag har alltid haft emot mig tyvär och det kommer ingen att kunna ändra på tyvär !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0