Förlust mot Alivk

Japp det har varit dålig upt idag -.- men aja
Tog bussen med Justyna,Chrille&Linda till byn. Jag & Adina (Yasmines syster) fick lägga till poängen och hålla koll
på tiden under matchen, det va ass kul hihih. Dilan kom dit så på andra perioden gick jag upp och
träffade henne och satt lite med henne& Roksana. Efter matchen tog jag bussen med justyna,Chrille,Linda & Fatima
Sen kom hem och åt.

 Satte mig vid datan med Justyna sen ringde hennes föräldrar och sa att dom skulle till kyrkan så vi följde med
Vi var där till ungefär 23.00  så vart typ hemma 23.30  gick in och duschade direkt :P och sitter med mama&pappa
nu och kollar på film :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0