Du börde smita för jag kan bitas :D

Deckade ivid 02.30 och vaknade 09.30 bytte om sen åkte till tandläkaren och pappaföljde med.
Det gick ass bra sen åkte vi till en av mina farbröder som jobbar i sollentuna
och åt frukost där.
Pappa körde mig till skolan mkin klass hade spanska och det var 15min kvar så pallade inte gå in !
Så jag gick runt i skolan med Steven !!!
Hade lunch men åt inte !
På rasten hade vi ingenting & göra så jag spran efter  6;orna och drev sönder med dom ! Hahahaha
 det va skiit kul, sen sprang jag med killarna i 6;an till Bromma sjukhus och köpte massa med söt saker med
Malcolm&Josef !
Men sen hade jag matte och efter det Svenska och hade prov det gick bra :P
Efter skolan rullade jag till tensta med tjejerna eller tjejerna åkte till Byn! så jag&Kadde väntade på David den gick vi till plus grillen & åt KEBAB !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0