Demi Melek



Om mig:

Som ni vet heter jag Demiana men kallas Demi
Jag har haft hlera bloggr innan men det har blivit lite knazz hit&dit så
tog bort dom, sen valde jag att börja blogg med mina 3 vänner Adian,Despi&Hanna
Men sen tröttnade jag på den bloggen för att ingen av dom bloggar så mycket så nu
bestämmde jag mig för att blogga helt själv mycket bättre iaf men jag ska iaf updatera där oxå
då&då

Familj:

Jag bor i lägenhet mi Tensta med mina föräldrar och mina 2 yngre bröder
vid namn David&Daniel, jag är äldst och den ända tjejen.
Jag ungås ganska mycket med min familj speciellt på helgerna !
Brukar träffa vännerna efter åt kanske.
Men det första&viktigaste i mitt liv är min familj som jag lever med.

Vänner:

Jag har 3 riktigt nära vänner.
Despi har jag kännt i snart 6år. Den tjejen e värkligen GULDvärld brukar aldrig säga
det till någon !! Men hon är den ända jag har sakt det till! Men jag kan berätta ALLT verkligen ALLT för henne  utan att vara rädd eller tveka. Hon e verkligen som min syster, och mina föräldrar beter
henne som om hon var deras andra dotter hahaha!

Hanna har jag ungefär kännt i 2 & ett halvt år. Kan oxå berätta ALLT för henne! Jag har alltid
kul när jag är med henne och hon kan alltid lösa mina problem.
Vår kärlek till varandra är att vi kallar varandra för saker hahha
 te.x kossa,apa,gorilla,giraff,fuling& allt möjligt !
Men hon vet att jag älskar henne men hon älskar mig mer!
Hon ställer upp för mig oavsätt vad som än händer !

Adian: Det är min barndomsvän.
Vi gick i samma klass sen Sexors till 2;an sen bytte hon skola & direkt efter
gjorde jag desamma. Sen i kanske början av 7;an så träffade jag henne igen men det var på
t-banan och vi började snacka ass mycke sen började hon i min klass
vi har sakpat såå jävla underbara minnnen med varandra !
Hon betyder ass mycket för mig , men iblan kan hon verkligen vara jätte jobbig.
Men jag kan säga ifrån mig helt SERIÖS så hon fattar hahaha.

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL adhdtjejer.blogg.se alltså  VÅR blogg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0