Bara för dig ♣

Igår kväll så somnade typ vid 04.15
Min syssling var här så satt med han en stund men sen gick in på mitt rum
och ringde upp Kristian, snackade lite med han om en grej.
sen la vi på för skulle kolla på film med
föräldrarna.
Vi satt i Davids rum & kollade på film och efter ungefär 2 timmar gick alla & la sig  förutom jag.
Jag gick in till vardagsrummet och satte på tv;en där och satt helt själv & kollade på film på kanal 6

satt & messa med Jakke, Kristian, Adian, Robbie & Mirre och sen efter en liten stund var det vara Kristian, vi snackade om allt möjligt nästan, asså killens humor äger !
Men aja blev trött efter ett tag så gick in & sov !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0