Asså lämna mig! Vad är felet på er... Det e mitt liv & mina vänner -.-


Svar:      
Skriv era ÄCKLIGA namn istället -.- !!
Asså vad e ert problem ! AA JAG OCH DILAN ÄR VÄNNER NU -,-
asså lämna oss nu.. om ni orkar kommentera bloggen då borde ni skriva namn fucking åsner -,-
Aaa vi hade bråkat ett tag om massa saker och det angår fuck heller inte er !!!!!!!
Och ursäkta mig vadå Jag&Dilan igen ! Eeeeh asså vad fan e det som stör er om vi är
vänner eller inte det e vårt fucking liv inte ert !!!
ACCEPTERA läget eller TA SJÄLVMORD !!!!!! -,-
Vadå drama ? vi har inte gjort någonting du ska BRY dig om !
Vi har ALDRIG viljat döda varandra eller nåtonting annat mot varandra !.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Asså e du avundsjuk eller att jag och hon är vänner och du HATAR så mycket eller -,- asså snälla
skäm inte ut dig vara ''ni e äckliga tsm '' asså skäms du helt seriöst inte -,-
Fucking hor åsna tagga långt !!! släng dig i närmaste vägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack Ella att du bryr dig på ett BRA sätt !
Riktiga vänner vill att deras kompisar ska ha det bra andra BRINNER  för att dom andra har det
bättre än dom -,- !


Kommentarer
Postat av: Dilan-www.dilaanfaraj.blogg.se

HATERS MAKE US STRONGER! We dont give a shiet, släng ditt huvve i närmsta avlopp för där trivs du! DU ÄR FAN ETT SKAM FÖR SAMMHÄLLET!

2011-12-09 @ 19:31:27
URL: http://dilaanfaraj.blogg.se/
Postat av: Dilan-www.dilaanfaraj.blogg.se

HATERS MAKE US STRONGER! We dont give a shiet, släng ditt huvve i närmsta avlopp för där trivs du! DU ÄR FAN ETT SKAM FÖR SAMMHÄLLET!

2011-12-09 @ 19:35:23
URL: http://dilaanfaraj.blogg.se/
Postat av: despi <33

Asså omg är folk avensjuka ellr? lämna dom ifred bara för ni aldrig haft sån vänskap -.-

2011-12-09 @ 22:32:08
URL: http://despiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0