5 dagar kvar till julovet, 8 dagar till jul

Jag har inte ens köpt in julklappar eller nåt !
Asså skiit jobbigt  och vet inte ens vad jag vill ha !
Bara så ni ska veta så firar jag inte julen med svenskarna vi egypter firar jul den 7 Januari

På julavslutingen börjar jag 13.00 och slutar vid 17.30. Asså tjejorna har typ planerat att vi ska köpa
pyjamas byxor från Gina Tricot och gå med dom till avslutningen hahahah för att vara skolans chillarna haha
Nä men jag venneh om jag ska göra det eller inte :D

Jullovet ska jag spendera tidan med Diilan i VERDANDI !!! Vi ska ha ass kul iaf & tjejorna Justyna,Despi&Hanna
kanske oxå ska joiiina oss :D Men kul SKA vi ha det !
Men det e en sak jag kommer sakna från skolan ***** !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0